пʼятницю, 4 грудня 2009 р.

Пісня про гармату (народна)

В селі проходИли маньоври,
Солдати стріляли на п'ять,
А як вони всі від'їжджали,
Гармату забули забрать.

Три роки вона простояла,
За нею ніхто не прийшов,
Я перший її запримітив,
Ще й ящик снарядів знайшов.

З сусідом ми посварились,
Що я йому крав когутів,
На нього я фест націливсь
І стайню йому розвалив.

Сусіда був грамотний хлопець,
Він буковки всякії знав,
Він взявсь до пера і чорнила
Й бомагу в район накатав.

Приїхали хлопці з району,
Гармату шукали три дні -
А я на фундамент поставив,
Як пам'ятник жертвам війни.

А як вони всі від'їздили,
Я звідтам гармату стягнув,
Заклав туди два бронебійних
І знов по сусіду пальнув.

Стодола горіла як свічка,
Від хати лишилась стіна,
Хай знає отой анонімщик,
Що то є - сусідська війна.

В селі мене всі поважають,
А спробуй руки не подать -
Снаряди під стріхом чекають,
Кому би поразки завдать.

Немає коментарів: